LinkedIn annoncering

LinkedIn Annoncering

Få hjælp til din LinkedIn annoncering og markedsføring.

Med Linkedin Annoncering får du en rigtig effektiv måde til at lave B2B annoncering og lead-generering. Både ved hjælp af lister, 3. parts services og retargeting.

Er LinkedIn annoncering noget for din virksomhed?

Med Linkedin Annoncering får du en rigtig effektiv måde til at lave B2B annoncering og lead-generering. Det er en platform der er dyrere end andre platforme som fx Facebook annoncering eller Google Ads.

Men der er faktisk stadig en mening med galskaben! For LinkedIn annoncering kan være yderst effektivt, hvis du kender den målgruppe, og ved hvem beslutningstagerne er!

Få hjælp til din LinkedIn annoncering.

Der er faktisk gode muligheder med LinkedIn annoncering. Du kan lave Lead ads som du måske kender det fra Facebook. Men der er også helt unikke muligheder for at lave accountbased marketing, hvilket er noget jeg har haft stor succes med. Både via 3. parts services som fx G2, og custom audiences som f.eks. lister med virksomheder, som du ønsker at få fat i.

Effektiv B2B markedsføring

Med LinkedIn annonceirng har du mulighed for at annoncere mod de rette beslutningstager

Accountbased marketing

Det er muligt at annoncere specifikt mod dine udvalgte virksomheder!

Dine kunder er på LinkedIN

De fleste erhvervsaktive danskere har en aktiv LinkedIn profil, så er der en god chance for at de er der

Test og optimer

Med LinkedIn-annoncering er det muligt at teste, optimere på annoncerne, og dermed få mere for budgettet

Her er et par fifs du kan bruge i din linkedIn annocering allerede i dag

Annoncerer du på tværs af tidszoner? Så lav en kampagne for hver tidszone – Hvorfor? Fordi sådan er det på LinkedIn, modsat de andre platforme.

Bruger du video annoncer? Få lavet et audience på baggrund af dem der har set dine videoer, og brug det til at annoncere mod dem der har set +50% af din video.

Lad os komme i gang med annoceringen

Når jeg arbejder med LinkedIn annoncering har jeg en klar tilgang til opgaven. Derfor må du også meget gerne udfyldt lidt om din virksomhed, og hvad du ønsker at få ud af annonceringen på LinkedIN. Herfra aftaler vi detaljerne nærmere, så det passer til dit budget og ønsker.

Det er uforpligtende at sende en henvendelse.

Digital annoncering

Har du andre ønsker om digital annoncering, herunder google ads, Facebook Annoncering eller opsætning af tracking med Google Tagmanager, så tilbyder jeg også hjælp inden for dette.