
Digital annoncering – rådgivning og eksekvering
Jeg sætter altid en ære i, at tage dig i hånden som kunde, uanset om du aldrig har beskæftiget dig med markedsføring, til at du rent faktisk selv kan eksekvere på kampagnerne. Jeg opererer både inden for eksekvering og rådgivning – Det følges jo ofte ad.
Eksekvering af digital annoncering
Du kan vælge at lade
mig håndtere eksekveringen af din digitale markedsføring, opsætning af
annoncer, overvågning af dem, optimering og månedlig afrapportering, eller hvad
du har brug for. Det finder vi ud af sammen. Jeg sikrer at du holder dine
budgetter, og giver dig løbende feedback på hvordan det går, hvor der skal
sættes ind, og hvad vi bør prøve af.
Med andre ord, du overlader det til mig, og jeg skal nok holde dig i loopet med
resultaterne, og hvad mine justeringer har gjort for din forretning.
Uanset hvad, så er du i trygge hænder hos mig.
Rådgivning om digital annoncering
Måske har du en kampagne, som du selv kan eksekvere, men har brug for at udtænke det rette setup, strategi eller kanalmix? Det kan også være, du vil have en gennemgang af dit nuværende setup.
Jeg er det ekstra sæt øjne, der ser på, hvordan din annoncering bliver endnu bedre, og giver mere værdi.
Formatet finder vi ud af sammen, så du får det skræddersyet til lige netop dine behov, og dine udfordringer.
Uanset hvad du ønsker jeg skal varetage for dig, så lad os tage en dialog, om netop dine behov, og hvordan jeg kan hjælpe din forretning
Sådan tracker du outbound links med Google Tag Manager
En ting er, at få brugere ind på sit website – Men de forlader det også af og til. Og…
Continue Reading Sådan tracker du outbound links med Google Tag Manager
Kom i gang med Google Tag Manager – En dansk guide til GTM
Du har måske hørt om Google Tag Manager (GTM) før, og har tænkt: “Jeg skal også se at komme i…
Continue Reading Kom i gang med Google Tag Manager – En dansk guide til GTM